понеделник, 13 февруари 2012 г.

ЧРД-1 година

Днес имам рожден ден. Станах на 1 годинка. Получих толкова много подаръци.
Сега ги показвам.
Първо-топла зимна дрешка в черно със сребърни фигурки, които правят сърце и вътре пише ANGEL, ЗАЩОТО АЗ СЪМ МАЛКО ДЯВОЛЧЕ ПОД ПРИКРИТИЕ!
Нова четка за копринената си козина и страхотна играчка-таралеж, на която вече изгризах главата-ха-ха!Голям съм кръвожадник!
Разбира се, че имам и нова каишка, черна с патронче с личните данни, за да не се загубя, въпреки, че имам чип имплант.
Но най-страхотен е дънковият ми гащеризон с черешка за пролетта, най-после и аз имам гащи. Но нека остане в тайна. Като се затопли, ще си го обуя и ще съм толкова модерен. А ето ме на тортата днес как духам свещичка, тя е обща-на Дарко и моя, но това е моето ъгълче с кученцето. Ех, че страхотен рожден ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар