неделя, 10 март 2013 г.

И все пак...СЪР

Неделя е, голям мързел ме гони. Но в градината на нашата къща е прекрасно и за тичам на воля, едно зелено... и цветя има.Уж топло, но заваля дъжд...леко малко и славно се окалях. В интерес на истината - да си кален не е красива гледка. И не е хигиенично. Затова реших да взема душ. Истината е следната - който и нормален, след баня, не изглежда супер красив. Даже и бебетата. За тях има фотошоп. Но пък аз след баня съм направо жесток...СЪР.
.
Ползвам испански шампоан и след това сешоар със сребърни йони. Малко се изнервям под душа, защото ушите ми се пълнят с вода и не чувам. Но след банята съм малко доста неглижиран. Имам персонална хавлия, синичка с розов кант.  И все пак съм ...СЪР.
Сега съм на компа. Бях и на прозореца. Да видя къде са щъркелите - дано донесат нещо хубаво и пролетно за братовчедите навън. Те не се къпят...но не са виновни, дано покрай митингите някой се сети и за тях. Не е хубаво да са навън и после - кой е виновен. Пролет идва...

Няма коментари:

Публикуване на коментар