вторник, 10 юли 2012 г.

Алф, аз и жегата

Жега е. Страхотна жега е!
 Алф е у дома. Първо го подуших по перчема. Ама той има същата прическа като мен. И дори по цвят си приличаме.
После реших и краката му да помириша. Кой знае откъде идва. Мирише на изпрано.Хммм.Защо ли? Ама то в тази жега май замириса на изгоряло.
Ха ха, оказа се, че имал и гъдел.Като съм го подушил и Алф падна на земята от смях. Леле в тази жега каква изненада.Ще си поговорим за планетите и котките. Долу в градината има една дебела бяла котка, която ме дразни ужасно много. Върви на пръсти зад мен и се хили като някоя луда крава. Много е нахална. Само ме кара да лая.
Алф ме успокои. Скоро не бил хапвал дебели бели котки. Само жълти. Аз го целунах и му казах:
-Обичам те Алф, ти си истински приятел.Утре ще играем с моя кокал.


Няма коментари:

Публикуване на коментар