събота, 14 юли 2012 г.

Казва се приятел пръв, но защо е той такъв?

Оооо, вече сте прочели заглавието. Нали? Става въпрос за Алф, разбира се.
Ето как станахме големи приятели.
Аз му давам моя любим оранжев кокал. А той вика:
-Това да не е за чистене на уши?
И се смее.
Аз му обясних, че това е играчка, за да си чеша зъбките и да не гриза мебелите. Дори му го подадох. Показах му как се прави чесане на зъбки.Алф ми каза, че на неговата планета с такива неща си чистят ушите. Само че били по-корави и лилави на цвят.
Да, Алф се престраши и опита моя кокал.
-Многооооо вкусно...-каза той.
Алф ме попита защо кучетата по улицата нямат такива. Аз му разказах историята на помиярите. Алф се натъжи. Особено като разбра, че нямат кокали като моя, а мръсни стари галоши. Да не говорим за другите неща. Той каза, че ще ми помогне да им подарим кокали. От неговата планета. От онези, с които си чистят ушите.
Колко си добър, мили Алф.

Няма коментари:

Публикуване на коментар