четвъртък, 3 януари 2013 г.

Честита 2013

След като президентът каза: "Да ни е честита", крайно време е и аз да направя новогодишен поздрав, но без картинки на скалисти планини. Няма смисъл - имам остро обоняние и подушвам кое си е наше и кое чуждо.
Нямам синя вратовръзка, но съм си с папийонка на главата.
Дами и господа,
Нека 2013 да бъде Нова, Успешна и Забавна Година!
За моите приятели отвън - най-после европейски приют, а за тези, които си хвърлят любимците навън - нов НК. С право, ЕС казва, че правосъдната ни система е гола вода.
За мен-нали съм егоист-добра храна, нови игри и манипулации. Защото трябва винаги да си велик манипулатор. Сталин, Хитлер, Наполеон, Александър Македонски....
Аз съм малък още, но се уча от великите.
Наздраве! И бъдете по-добри, по-щедри и мили не само с мен, но и с тези, които нямат покрив.

Няма коментари:

Публикуване на коментар