неделя, 27 януари 2013 г.

Референдум

Днес искаха да ходим на референдум? Но аз отказах. Нали си плащам данъците, а оттам и заплатите на министрите. Не съм атомен специалист или енергетик, най-малкото не съм Симеон Дянков. Защо да има референдум...
Легнах си на топло пред камината. Дървата горят, мисля си за топла пръжка и още по-хубави неща. Идва скоро рожденият ми ден. Защо да мисля за референдум...? А и е един студ. Моите братовчеди лежат отвън...гладни, измръзнали. Аз им давам храна и килимче. Лежа и си мисля за милионите за провеждането на този референдум.Само 1 000 000 е достатъчен за няколко хубави приюта за кучета. Само един.
Жалко и за ония хорица, които чакат някой да им пусне нещо с ДА или НЕ. Висят на една духалка от 6 сутринта. Рано към 10 часа нямаше и 3 процента активност.
То и филми няма да дават. Аман от този референдум. Да не почвам и за Булсатком...Големи панаири стават. Но аз съм добре. Спазих заръката на премиера, да не гласувам. Ха сега, гласувайте за моята статия тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар