събота, 2 февруари 2013 г.

Вече мога да летя

Здравейте! Какво ново при мен? Познайте! След абсурдната заповед на търновския кмет аз съм като шльонския затворник. Нямам право да излизам в града. В противен случай ще ме глобят с 500 лева, а пък съм и безработен. Никой не го интересува как може да стоиш затворен. Без вина виновен! Добре е, че имам градина. Засега за нея няма забрана! Но какво ще правят другите ми приятели? Някаква там зона край Света гора била за разходки, то аз с моите къси крачета едва ли ще стигна! Мисията невъзможна, май някои хора искат да стана рахитик! Но пък имам вече крилца, май се случва чудо. Пълна трансфигурация! Или ген срещу тази расова нетърпимост към кучета! Трудно е днес да защитиш правата си! Питам аз, питам: Кога ще има референдум за призорни и безпризорни кучета? Крайно време е за европейска цивилизованост към най-верния приятел на човека. Г-н кмете, знаете ли историята за онова всеотдайно куче от Акита? Да, даже има и паметник. Гордея се, че съм куче!

Няма коментари:

Публикуване на коментар